vineri, 21 iunie 2019

Cea mai NOUĂ melodie, cel mai NOU videoclip, semnat Alina Darap Achim ”Două fete mama are”

Sunt interpretã de muzicã popularã de pe meleaguri mehedințene, iar dragostea pentru 
cântecul popular mi-a fost insuflatã de cãtre mama începând sã îmbrãțișez
 muzica de micuțã, participând la serbãrile școlare ce aveau loc atât la cãminul cultural
 din satul meu natal, Godeanu, cât și în comuna Obîrșia Cloșani.
Din dragoste pentru locurile natale, vin din nou în atenția dumneavoastrã
cu o melodie emoționantã, dragã sufletului meu, intitulatã ”Douã fete mama are”.
Versurile acestei melodii, redau dorul de casã, dragostea pentru sorã și pãrinți,
 iar eu sper sã vã mângâie sufletele și sã retrãiți momentele frumoase ale copilãriei.
Cântecul și portul popular fac parte din viața mea și îmi doresc sã le duc mai departe
așa cum am învãțat de la înaintașii mei.
Am ales sã filmez pe melegurile mele frumoase, unde am copilãrit, sã vedeți și
dumneavostrã toate frumusețile plaiurilor din Mehedinți. 
Îmbrățișări, Alina Darap Achim
Petrecem Românește cu GS Music Folclor
🎉🎵PREMIERĂ, 22 IUNIE, ora 10:00🎉🎵
Cea mai NOUĂ melodie, cel mai NOU videoclip, semnat Alina Darap Achim
 ”Două fete mama are”
Studio și orchestrație: Virgil Chiritoiu
Text și linie melodică: Mariana Ganțu
https://youtu.be/ECse-Fob0is
Video: ACM MEDIA | Ovidiu Achim
Contact | 0743093100
Contact Alina Darap Achim:0755409544
Filmările au avut loc în Comuna Obârșia-Cloșani, Mehedinți
 #GSMusic #AlinaDarapAchim #ClipNOU4K #Douăfetemamaare
#Dantuleuasvreasaljoc #youtubeGS_Music2019 #Obârșia_Cloșani
#folclor #isverna #OvidiuAchim #danturi #mehedinti
#GSMusic 💝#Youtube 💝#Facebook 💝
„Cele mai frumoase melodii româneşti” se cântă la GS Music!!!
LIKE | SHARE | ツ
Muzica ta e la noi ! Alina DarapAlina Darap AchimCasa De Discuri Oltenia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu