marți, 12 noiembrie 2019

Bianca Mitroi ”Mă iubești, nu mă iubești”

”Iubirea nu este niciodată simplă...Oamenii nu iubesc la fel . De aceea câteodată neîncrederea își face simțită prezența. Mulți dintre noi ne-am pus des întrebarea dacă suntem iubiți cu adevărat. Gândindu-mă la asta, a luat naștere acest cântec...” Bianca Mitroi


Vin sărbătorile, vin!🎉🇷🇴🎵👌💿
Petrecem Românește cu GS Music Folclor
🎉🎵PREMIERĂ🎉🎵
Cea mai NOUĂ melodie, cel mai NOU videoclip, semnat Bianca Mitroi ”Mă iubești, nu mă iubești”
Text și linie melodică: Mariuta Burlan
Orchestrație: Ghiocel Adrian
https://youtu.be/TszCuk2TnxU
Video: ACM Media | Ovidiu Achim | Contact | 0743093100
Contact Bianca Mitroi: 0740 884 827
Costum : Florin Tantan
#GSMusicFolclor #BiancaMitroi #Măiubești_număiubești
#ClipNOU #Video_OvidiuAchim #Saemancipatfemeia
#Muncesc_din_greu_ani_de_zile #Nu_știu_ce_are_gura_ta
#CasaDeDiscuriOltenia #youtubeGS_Music2019 #ACMVideo
#GSMusic 💝#Youtube 💝#Facebook 💝
„Cele mai frumoase melodii româneşti” se cântă la GS Music!!!
LIKE | SHARE | ツ
Muzica ta e la noi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu