luni, 9 decembrie 2019

Cea mai NOUA melodie, cel mai NOU videoclip, semnat Sorin Bănulescu ”Unde-mi ești, copilărie”

Vin sărbătorile, vin!🎉🇷🇴🎵👌💿 Petrecem Românește cu GS Music Folclor🎉🇷🇴🎵👌💿 🎉🎵PREMIERĂ, 09 DECEMBRIE 2019, ORA 18:00🎉🎵 ☑Cea mai NOUA melodie, cel mai NOU videoclip, semnat Sorin Bănulescu ”Unde-mi ești, copilărie” ☑Studio și orchestratie: Virgil Chirițoiu ☑Text: Any Drăgoianu ☑Linie melodică: Virgil Chirițoiu ▶ https://youtu.be/TVaN4DfOYY8 ☑Video: ACM Media | Ovidiu Achim | Contact:0743093100 ☑Contact Sorin Bănulescu :0768 900 002 ☑Filmările au avut loc în Comuna Brastavățu, Olt și în Comuna Peștisani, Gorj ☑ #GSMusicFolclor #SorinBănulescu #4K #ClipNOU #Unde_mi_ești_copilărie #Danțu_mi_a_plăcut #Vorbeste_satul_de_mine #Am_trecut_prin_viața_asta #ClipNOU #Rămâi_in_urmă_inimă #ACM_Media #premiera #OvidiuAchim #youtubeGS_Music2020 #Casa_de_DiscuriOLTENIA #vizionati2020 #GSMusic 💝#Youtube 💝#Facebook 💝#Instagram

“Dorul de copilărie...dorul de părinți...dorul de viața simplă și frumoasă de la țară...Toate acestea le puteți simți ascultând această melodie, cu o încărcătură emoțională profundă. Videoclipul a fost filmat în comuna Brastavățu, Olt, la casa mea părintească, unde am copilărit, alături de bunicii mei. Prețuiți-vă părinții cât încă îi mai aveți lângă voi! “- Sorin Bănulescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu