vineri, 10 ianuarie 2020

SPECTACOL ANIVERSAR - VALENTIN SANFIRA și invitații săi ‼🆕

🆕VALENTIN SANFIRA și invitații săi 🆕
SPECTACOL ANIVERSAR #31ianuarie2020
Spectacolul va avea loc la Casa de cultură a Sindicatelor din Pitești
 în dată de 31 Ianuarie 2020, orele 18.00.
Biletele sau pus în vânzare din data de 07 ianuarie 2020,
 la Agenția de Bilete a Casei de Cultură a Sindicatelor din Pitești.

Informații: 📲0745.071.950
Invitati deosebiti, artisti talentati vin alaturi de #ValentinSANFIRA: #EmiliaGhinescu#ElenaMerisoreanu#NicolaeDatcu
Pretul 🎫biletului este de 35 de lei.
🎼 https://youtu.be/ZrMv63usz4o 🎼
Valentin Sanfira Ghinescu Emilia Official Elena Merisoreanu 



”15 ani de cântec, ani in care am dat totul pentru cântec.
 Copilăria și adolescența mea le-am petrecut cântând. 
Am cântat în restaurant, pe scene mari,
 în orașe și în cele mai mici cătune.
Sper că nu am dezamăgit și 
m-aș bucura să fiți alături de mine!”
Valentin Sanfira



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu