joi, 6 februarie 2020

Cu multă muncă, cu dăruire și inspirație am pus în fiecare cântec o părticică din sufletul meu Leonard PETCU

O dorință, o emoție, o bucurie imi încarcă sufletul că vă aduc
 spre audiție al doilea album al meu. 
              Un material ce m-a purtat prin toate stările și sentimentele, prin toate trăirile mele 
               ca om, ca artist, cu bucurii și greutăți, aceleași trăiri ce le are fiecare om.Cu multă muncă, cu dăruire și inspirație am pus în fiecare cântec o părticică 
        din sufletul meu, cu scopul de a vă "atinge" și a vă regăsi. Dumnezeu a îngăduit să culeg acest mănunchi de cântece și să pășesc drept pe drumul cântecului popular, ajungând 
         la sufletul dumneavoastră.Mulțumiri aduc tuturor colaboratorilor în realizarea acestui album și sper să nu dezamăgesc niciodată!
                                                                    Cu dragoste, Leonard Petcu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu