vineri, 3 august 2018

Cea mai NOUA melodie, cel mai NOU videoclip, semnat Adina Anghel ”Viata mea frumoasa este„


#GSMusic #Youtube #Facebook 
Cea mai NOUA melodie, cel mai NOU videoclip, semnat 
Adina Anghel ”Viata mea frumoasa este„ 
Studio și orchestratie: Virgil Chiritoiu
Text: Any Drăgoianu
 https://youtu.be/UeKEigK8vdI
Video: ACM MEDIA | Ovidiu Achim
Contact | 0743093100
Contact Adina Anghel:0762888833
Filmările au avut loc la Muzeul Curtișoara, Gorj
🔖”Viata mea frumoasa este - o melodie plină de trăiri și emoții, de fapt, poveşti ale semenilor mei,... pură inspiraţie din viaţa altor oameni "Adina Anghel🔖
 #GSMusic #AdinaAnghel #ClipNOU #trairi #emotii#Viata_mea_frumoasa_este #Rămâi_in_urmă_inimă#youtubeGS_Music2018 #MuzeulCurtișoara Adina Anghel Adina Anghel Oficial Casa De Discuri Oltenia Casa De Discuri Oltenia Carmen Alis Virjan


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu