joi, 18 iulie 2019

Viata mea este o poveste... Delia Barbu

”Viata mea este o poveste...M-am nascut in ea si o traiesc, cu bune si mai putin rele asa cum D-zeu a scris-o pentru mine.M-a pus intr-o familie aleasa cu har si bunatate multa, unde eu sa fiu crescuta cu suflet alaturi de surorile mele.Pe la 7 anisori m-a binecuvantat cu harul de a canta (sau de atunci stiu eu de el, ca eu sa pot aduce lumii dorul, bucuria, tristetea, trairile mele si a celor din jur.
Nu e intamplator nimic dat fiind faptul ca tatal meu canta la acordeon si mi-a fost sprijin si ajutor in ale cantecului mereu, atat cat s-a priceput.De la el inainte de toate am invatat ca omenia trebuie sa stea pe primul loc, oriunde si oricand. Niciodata nu l-am inteles ca acum.”

”Aici, gazduiesc pentru voi o parte din bucuria ce o traiesc..cantecele mele aduse din nordul mehedintiului, BUSESTI Isverna...locurile copilariei mele.”
Abonați-vă, click aici➤➤➤ http://bit.ly/2JXO7XV
Urmariți pagina de Facebook: ➤➤➤http://bit.ly/2zNLCTp

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu